En matt trio

Gud så länge jag letat efter den perfekta matta bruna ögonskuggspaletten.
...Idag gav jag upp och köpte en nästan perfekt från Smashbox. Skulle nog vela ha fler skuggor än tre, men egentligen behöver man faktiskt inte mer än så. Dessutom kan man komplettera med andra skuggor.
 
Färgerna heter Vanilla, Sable och Sumatra. Gillar att de är så vardagliga och att det är en sådan simpel palett.
 
Har sedan tidigare en "gammal" trio från Smashbox, men gillar inte alls pigmentet i den. Dessa nya (de gamla har skruvlock) har tydligen förbättrat sig markant från de gamla! Pigmentet ska vara bättre och de ska vara krämigare och lättare att sudda ut - vilket stämmer. Så nu ger jag den en chans! Här ser ni hur färgerna ser ut på min arm utan primer under. Älskar paletten mer och mer ju mer jag använder den!
Helt okej, eller hur? Kostar 250 kr på t.ex. Kicks och Åhlens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0