Och så premien

När jag först fick den här och luktade på den var det inte direkt glädjetjut. Tyckte den luktade tant. Men sen testade jag den och jag måste väll erkäna att konsistensen är lite väl rinnig för min smak. MEN! Den luktar jättegott på mig! Dofter ändrar ju sig beroende av vem som har på sig den. Den här får mig lukta riktigt nyduschad. Kombinerat med någon mjuk vanilj-doft luktar det riktigt gott.
Så det började som ett nedslag, men slutade som en succé!
 
Förresten är detta ett tidsinställt inlägg och när detta läggs upp sitter jag och svettas under en stoor tenta i skolan. Förhoppningsvis utan att gråta ögonen ur mig. Iih är så nervös!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0