En Smokey Eye-borste!

Har länge tittat på blend-borstar och hade helt bestämt mig för en från bdellium, var preciis på vippen att köpa den. Men så vandrar jag på måfå in på Kicks och tittar in deras professional bush-kollektion. Har faktiskt aldrig sett den i en butik innan. Kanske inte letat? I vilket fall letar jag upp deras blend brush, men under den ser jag istället den här skönheten...
Den ser inte mycket ut för världen men oj, oj, oj! En så fantastisk borste! Smokey Eye heter den, den är liten och rund med en spetsig topp. Gjord på ponnyhår, vilket visade sig vara fantastiskt mjukt. Kan sudda i en evighet och den är perfekt för att lägga skugga i globlinjen. På bilden är den nytvättad, så det är därför den spretar lite.
Köp på Kicks för 99 kr!
Märket ni att hela historiken här på bloggen raderats? Japp, 700 inlägg i soptunnan. Känns lite tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0