OPI:s nagellacksuttunnare

Köpte det här mirakelmedlet (?) från OPI för ett tag sedan. Är väldigt varierande pris på den här, så kolla runt lite innan du besämmer dig för var du ska köpa den. Priserna ligger mellan 120-170 kr. På Grand Parfymeri kostade den 140 kr.

Testade den på mitt toplack från Seche, som börjar bli lite segt efter ett halvårs aktivt användande (helt sjukt att det inte är slut än!). Den här bilden visar hur segt det var innan jag droppade i några droppar av nagellacksuttunnaren.
Var rädd för att lacket skulle bli sämre, men tror inte det blivit det. Vet inte riktigt vad jag tycker om produkten... kan inte avgöra om det faktiskt blivit någon skillnad eller inte? Tror nog jag kan ana att det är lite mindre segt. Kan ha att göra med att lacket inte var supersegt från början. Dessutom kanske det funkar bättre på vanliga lack och inte top/bas/vårdande lack. Ska återkomma när jag testat de på ett riktigt segt lack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0