Healing Strength

När jag läser på baksidan av flaskan får jag intrycket av att den här serien är till för gammalt, livlöst hår. Mitt hår stämmer inte in på den beskrivningen, men ändå älskar jag det!
 
En liten klick av schampot räcker till hela håret. Det löddrar lätt och luktar gott - nästan lite för starkt. Balsamet är inte lika drygt men det behövs inte mer än vanligt. Efter duschen luktar håret nytvättat hela dagen. Men det bästa är att det blir heelt silkeslent! Det tovar sig inte innan nästa dusch och fingrarna glider lätt igenom håret. Trotts att det är babylent så blir det inte flygigt och lätt i vinden.
 
Kanske återkommer när jag använd serien ett tag, hittills har jag bara tvättat håret med den fyra gånger. Men - riktigt nöjd än så länge!
 
 
Köpte både schampot och balsamet för 199 kr under Lyko's kampanj. I vanliga kostar de 209 kr/styck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0