Nailart... på tånaglarna!?

Är jag ensam om att tycka detta är.. äckligt? Nu tog jag trotts allt dom absolut finaste bilderna jag kunde hitta när jag sökte "nailart toes" på google då jag vet att många av mina käta blogglärare har fotfobi. Långa tånaglar med pynt på? Nej, det blir en stor diss från mig. Tycker dom ska vara korta, så korta som möjligt nästan. Själv klipper jag mina minst en gång i månaden, och eftersom tånaglar växer ungefär en millimeter i månaden blir dom aldrig långa.
Kan pynta mina med någon färg på sommaren ibland, men... nailart? Nej...
 
Och till alla killar där ute, som ofta glömmer klippa tånaglarna.. snälla, gör det. Långa tånaglar är vidrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0