New York

Tänkte bara visa lite bilder. Har inte redigerat några (bara några få) för jag är lat men här har ni i alla fall!
Här bodde vi, på Columbus Circle 6, precis i sydvästra kanten av Central park. Helt perfekt plats att bo om jag får säga det själv. Rummen var lite små men det funkade!
Första dagen gick vi på prommenad! Här är jag vid Times Square!
Vi försökta hitta. Det gick väldigt lätt för på Manhattan är liksom allt byggt i fyrkanter.
Sen åt vi mat på något ställe, det var galet gott efter flera timmars prommenad faktiskt!
Chinatown! Här någonstans dog min kameras batteri lite haft så fick väldigt få bilder tyvärr..
Himla knäppa saker kunde man köpa där! Förstod inte vad någonting va för det stod på kinesiska!
Mums!
Sen var det turistbuss! Biljetterna var jättelånga! Från busstaket såg vi dehär:
Tyckte bussturen var ganska trist och frös mest så orkade inte ta kort och sånt. Sen åkte vi i alla fall på en turistbåt också, haha. Såna turister vi är va!? Det var mycket roligare än bussen! Från båten såg vi dehär:
Sen efter de va de Top of the Rock som gällde! Man hade utsikt över hela jäkla Manhattan!
Vi åkte till Washington också! De var en av de bästa städerna jag någonsin varit i, allt var STORT och det var vår, varmt och lungt. Jättemysig stad! Åk dit! Här är farbror och kusin framför USA:s regeringsbyggnad!
Jag skådespelade med Madamme Tussaud (lika lång som mig!) och blev intervjuad av Oprah!
Vita huset från baksidan. Ifall någon undrade hur det såg ut? Så himla besviken på att vi inte fick se framsidan :(
Annat kul, typ minnesplatser och sånt. Amerikanare är bra på minnesplatser..
Tillbaka i New York och Manhattan! Gick på en kvällsprommenad!
Dagen efter gick vi runt i sånna där viktiga butiker man bara måste varit i!
M&M's och Toys R Us tillexempel!
Central Park <3 Här är Strawberry fields, döpt efter låten där dom sjunger "imagine allt the people", satt en och spelade låten där! Fint!
Fint i Central Park över huvud taget!
Vi åt och drack SATANS mycket på Stackbucks!
Sen åkte vi hem! Hejdå USA!

Kommentarer
Postat av: edith

åhhh vill till NEW YORK<3<3<< 3<3<33<

2013-04-26 @ 11:14:31
URL: http://eadgyths.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0