En lista till. Jag gillar listor.

1. Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här?

Alltså den har ju varit här rätt länge, men det har varit en bra höst faktiskt. Har har blivit 18 bland annat och det har varit roligt och sånt.
2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Min svarta halsduk. Har på något mystiskt sätt fått tag i en extra, men gillar nog den jag köpte själv bäst.
3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?

För ungefär exakt ett år sedan var jag i Helsingborg och hälsade på. Hängde med Ted och hans vänner och antagligen satt jag inlåst i någon trist inspelningslokal.
4. Vad gör du om dagarna egentligen?
Jag går runt i Munkebäcksgymnasiets ända korridor och sjunger sånger med fel text till. Just nu har jag också pluggat körteori och kört bil som en galning. Imorgon har jag teoriprov och på torsdag uppkörning, hoppashoppas att jag klarar det!
5. Vad ska du ha för frisyr?
När då? Denna hösten? Well jag planerar inte att byta någonsin igen typ, har testat, det blir inte fint. Kanske ska ändra hårfärg någon gång därimot.
6. Vad lyssnar du på för musik?
Just nu älskar jag Safe and Sound av Julia Sheer. Och Skyfall, den från James Bond. Deppmusik alltså! Vet inte riktigt varför för är väldigt glad, men det är väldigt fint med deppmusik.
7. Vad läser du?
The last of the Mohicans. Fast jag spyr på den och gråter under sängen för jag vill inte!!
8. Senast tre inkomna sms?
Är en sån där som aldrig smsar, tycker det är mest jobbigt.
"Gretas på fredag? gratis inträde igen"
"Det är min kompis liksom."
"Hej! Var gör du ikväll??"
9. Vad var bäst med sommaren?
Ledigheten.
10. Vad var sämst med sommaren?
Ensamheten.
11. Senast köpta plagg?
Det var så himla längesedan jag köpte något! Senast var nog den vita dunjackan som jag bloggat om, och det var minst två månader sedan. Innan det var det också flera veckors uppehålle mellan köpen. Dags att shoppa!!
12. Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
Sov. Gör ni det slipper ni se ut som mig (som ett spöke).
13. Hur ser du på framtiden?
Den ser jag ljust på. Hoppas på körkort i veckan, har inga höga förhoppningar dock. Men hoppashoppashoppaaas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0