Hej jag heter Anneli, jag är...

...nagellacksberoende. Denna vecka har jag köpt dessa:
Lumene 10, red current - Isadora 630, Sweet violet - Isadora 746, Silk road - Isadora 747, Oasis - Isadora 605, Matte top coat - Seche Base
 

Alla kostar 69:- utan Seche Base som ligger något över hundralappen. Har på mig Oasis just nu och jag älskar den!! Men det bästa och mest värda köpet är nog ändå Seche Base. Ni kanske minns att jag bloggade om Seche Vite, som är topplacket från samma serie? Well, det är i alla fall de bästa topplacket i världen. Och vad jag upplevt hittills så är Base det bästa baslacket. Älskar att dom inte är gjorda i plast utan någon slags metall som känns väldigt lyxigt. Rekomenderar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0