Elf - så tycker jag!

 
Beställde hem dessa saker från Elf i början av december. Den 23 damp dom ner i brevlådan som en liten julklapp till mig själv! Har hört en massa bra om Elf och jag måste säga att det håller måttet även för mig!
 
Tyvärr förstår jag inte funktionen med Strippe brush. På Elfs hemsida står det att man kan använda den till både torra och blöta produkter, men jag håller inte med. De första jag försökte göra var att aplicera foundation med den, men då blev de vita topparna helt färgade av foundationen! Var tvungen att låta den dra i sminkborttagningen flera minuter för att få bort färgen, så det gör jag inte om. Dock fungerar den utmärkt som puderborste och den är gudomligt mjuk. För bara 25 kronor är den trotts nakdelarna hundra gånger värd sitt pris!
 
Eyeshadow C brush är det bästa jag köpt. På riktigt nu alltså, jag är helt kär. Det som förr tog lång tid och sällan blev riktigt bra tar nu några sekunder - och har hilltills blivit perfekt varje gång! Den är stor och hård med mjuka strån och den är riktigt lätt att både sudda ut ögonskugga och applicera den med. Jag är kär!! Köp den!
 
Defenitionspudret är mitt första transparenta puder så jag har inget att jämföra med, men jag har inte hittat några nackdelar hittills. Har ännu inte andvänt det till heldags-sminkning utan bara kvällssminkning, men de få timmar jag haft det på har det suttit bra och behållt mattheten!
 
Kommer absolut köpa elfprodukter i framtiden. Sjukt prisvärda produkter! Hela det här paketet kostade, med frakt, ungefär 170kronor. In på deras hemsida och shoppa på en gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0