Min Mac har fått internet!

För er som inte hängt med har min dator inte kunnat komma åt internet här hemma på tre månader. Har alltså haft en dator för 10 tusen som bara stått och dammat. Men nu funkar de äntligen! Så himla skönt!
 
Sitter just nu i sängen och leker med ett nytt redigeringsprogram: Pixelmator. Ganska likt Photoshop, fast med mindre funktioner och till ett mycket lägre pris. Har inga andra bilder än webbcambilder på den här datorn, så det är lite tråkigt. Kollar mest in de olika penslarna, effekterna (riktigt roliga effekter!) och lär mig nya kortkomandon och sånt. Inget avancerat, får se om jag orkar gå all in i dehär programet senare. Förstår inte hur man smidigt gör enkla grejer, tillexempel ändrar kontrast..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0