Återfuktande på riktigt

Jag har gått till hudläkare, hudterapeuter och so on so on med min torra hy. I högstadiet hade jag eksem i hela ansiktet och blev rekommenderad Locobase, en super fet kräm som tydligen skulle göra under. Tycker inte den gjorde mer än kliade.
Den här krämen från Apotekets egna serie dock... är något av de bästa jag skaffat. Någonsin. Den absorberar in i huden på en sekund, vilket gör att den inte kliar alls. Och den återfuktar verkligen! Har inte fått en torr fläck i ansiktet sedan jag började med den här! Och det brukar jag ha nästan hela tiden. Kööp den! Bara gör det!
 
Till dessa krämer använder jag L300's rengöringsmjölk för torr hy. Krämerna kostar 49 resp. 89 kr. Rengöringsmjölken 65 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0