Rakblad då?

Något som faktiskt är viktigt för en bra rakning är rakbladen! Är det något man ska unna sig är det ett par riktigt bra sådana. Jag har länge kört på Venus Embrace, men bestämde mig för några veckor sedan att testa den nya Venus Olay. Jag har inte varit missnöjd med Embrace alls, tvärtom. Den glider lätt längs med benen och lämnar inga hårstrån kvar. Dessutom har jag använt blandet på bilden i ungefär tre månader och det kommer antagligen kunna användas minst en månad till! Toppen!
 
Men jag vill ändå hylla Olay. Jag använde dessa i Grekland helt utan rakgel, istället blir det som en seg gegga över benet som fungerar precis lika bra. Efteråt låter man bara geggan torka in så blir benet lent. Ett perfekt reseblad! Bladen är ungefär lika vassa som på Embrace. Dock har jag ju bara använt Olay i några veckor och vet inte hur länge "puffarna" kommer hålla, men de funkar bra än, efter ungefär 5 helkroppsrakningar. Så hittills rekommenderar jag dom starkt - både Olay och Embrace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0