Healing Volume

Volymserier. Funkar de någonsin? Denna sägs öka hårstråts storlek med 60 %. Det märker jag inte av alls - men jag är ändå inte besviken på serien.
 
Precis som Healing Strength-serien gör denna serien håret silkeslent. De håller sig dock inte lika bra från tovor. Volym tycker jag inte att jag får mer än vanligt, i alla fall inte i hårbotten. Håret i sig kan möjligtvis bli lite tjockare än vanligt i längderna, men det är ingen wow-faktor. Kan tänka mig att man måste köpa de andra produkterna i serien för att uppnå maximal effect. Får se om jag införskaffar någon senare.
 
Trotts att jag inte upplever att jag får mer volym så tycker jag om serien. Håret känns mycker friskare än med billigare schampon och balsam!
 
Köpte både schampot och balsamet för 199 kr under Lyko's kampanj. I vanliga kostar de 209 kr/styck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0