Half baked och Creep.


Så glad att jag köpte den här när jag var i USA trotts väldigt mycket vel. Urban Decay's palett Naked! Den släpptes för några år sedan och sålde slut snabbt som ögat, och var sedan slutsåld i hela världen i flera månader. Undrar varför? Färgerna är fantastiska och pigmentet är grymt! Priset ligger på 50 dollar och då ingår även en mini Eyeshadow Primer Potion.
 Primern har funkat löjligt bra för mig, men har läst att andra inte tycker den är speciellt bra. För mig satt ögonskuggan fint efter en utekväll med denna under i alla fall! 
Slarvade när jag fottade paletten men här får ni en lite närmare titt på färgerna i alla fall.
Kommer inte behöva köpa nya ögonskuggor på ett bra tag för den här paletten har allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0