År 2013


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, sjukt mycket! Har ju tagit studenten, gått på högskolan i ett halvår, haft ett riktigt jobb, varit både i Dubai, New York och på Kos.. och sen en massa annat småtjaffs också. Listan kan bli lång!

Hur har ditt 2013 varit?
Ett av de bättre åren, helt klart! Har hänt grejer precis hela tiden!

Blev du kär i år?
Nej.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Hela första veckan i september kommer jag nog komma ihåg ett bra tag. Hände väldigt mycket de dagarna.

Vad är din största framgång 2013?
Framgång och framgång? Har man sådana som 19-åring? Har väll sparat ihop en helt del pengar, kanske.

Bästa köpet?
Måste säga: min bästa insikt det här året är att pengar ska man ha kul med. Så det bästa jag spenderat pengar på i år är god mat med vänner, alkohol, inträde till uteställen och bio.

Vad spenderade du mest pengar på?
Att ha kul!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Är riktigt glad att jag umgås mycket med min bästa vän igen!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
I den ordning jag lyssnat/hittat dom:
Supernova med Cir.Cuz och Julia Bergan
Mile Away med Capital Lights
Another Love med Tom Odell
Stars med Matthew Koma
Wake Me Up med Avicii
Found You Out med Sir Sly

Rolig bild för man ser vem som lyssnat mest online via min spotify ganska så tydligt. För jag antar att dom bara räknar tiden man lyssnat online, annars skulle min review of the year nog se heelt annorlunda ut..

Vem har du umgåtts med mest?
De jag trivts med. Amanda har jag kanske inte umgåtts mest med, men bäst med!

Har du haft ett förhållande under 2013?
Nej.

Vart reste du under 2013?
Dubai, New York och Kos i Grekland.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Ähm.. på just födelsedagen minns jag inte, men någon vecka sednare bjöd jag över en drös tjejer och hade bål-kväll innan vi gick ut!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja. Jag skulle fått ha kvar två personer jag älskar i mitt liv.

De bästa nya människorna du träffade?
Helt klart mina nya vänner på högskolan! Tror vi kommer bli ett bra gäng!

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Ha kul, ligg, drick dig full, plugga, tjäna pengar och ät god mat.

Skål!

Kommentarer
Postat av: Džana

Så intressant att se mer tydligt vad du lyssnar på för musik??? Tänker bara på fotbollslåtarna... <3

Svar: hahaha jaa fotbollslåtarna oh yes ;)
Anneli Törnroos

2013-12-28 @ 15:00:17
URL: http://www.dzanadoo.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0