Organic cornflower water

Den här är ju egentligen vad jag suktat efter från Yves Rocher i flera månader. Läst så många bra recentioner, och nu var det min tur!
 
Blev lite besviken när jag testade den till min vanliga mascara. Förväntade mig mirakel och raketer men den fungerade ungefär lika bra som min tidigare sminkborttagning. Min vanliga mascara är alltså inte vattenfast. Men sedan tänkte jag att jag måste göra det ultimata testet innan jag sumpar produkten helt: nämligen om den klarar att ta bort Maxfactor 24 hours mascara. Den som jag stått otaliga timmar och försökt gnugga bort, tappat tiotal fransar över. För jag älskar mascaran, den är underbar.
Men det bästa? Att jag kan använda den nu. För den här sminkborttagningen tog bort den på ett kick!
Vet inte varför den här bilden blev så pixlig när jag la upp den på bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0