Lipstick Dark Deed

 
Behöver jag ens säga något mer? Det är perfekt! Här har jag bara lagt på läppstiftet slarvigt över den slarvigt lagda läppennan. Har alltså ingen läppenna under själva läppstiftet här och som ni ser är färgen ändå intensiv och stark. Med läppennan under höll färgen hela förmiddagen även när jag hade superdupertorra läppar, men det blev lite fläckigt.
 
Hela kitet får definitivt 5/5 i betyg. Lyxkänslan är hög, kvalitén på produkterna är bra och ärligt.. priset är inte högt för tre fantastiska produkter och en snygg näcessär.
 
Ska snarast köpa en ny laddare till min kamera!

Kommentarer
Postat av: Džana

Så snyggggg och så bra kvalité på camen omg

2013-11-25 @ 23:03:30
URL: http://www.dzanadoo.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0