Om en arbetsgivare tittar förbi...

Alltså, jag blir så osäker på om jag ska ha kvar allt i mitt arkiv här på bloggen? Tänker att jag vill ha kvar det som minnen. Men det finns texter jag skrev för fem år sedan, när jag svor som en galning och skrev helt osammandhängande texter för alla utan mig själv.. och sen finns det texter från 2011 då jag var en rebell som precis börjat blogga på riktigt, och bara sköt ur ming åsikter. Jag är inte den jag var 2008 eller 2011 längre, men hur ska, tillexempel, en arbetsgivare som kikar in veta det?
Blir så osäker. Skrev en hel del om sex och andra saker som kanske inte anses hundra procent okej... men samtidigt tycker jag vissa av texterna är riktigt underhållande! Nä, vet inte hur jag ska göra. Det får ligga kvar sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0