Två nya nagellacksmärken

 
Har köpt nagellack från två nya märken den senaste veckan! Kan ju meddela att Isadora fortfarande är min favorit, utan tvekan, men ibland måste man testa nya grejer!

Trind har jag velat testa läänge, har hört mycket bra om de. Köpte ett lavendelfärgat, "CC148 Pastle Purple". Färgen är fin och stämmer med hur den såg ut i flaskan, modellen på flaskan får också en hiss med det långa, smala locket. Penseln var dock väldigt smal vilket gjorde det svårt att få ett jämnt lager på nageln. Rättade till misstagen med topplacket, så ett bra sådant är ett måste!
 
Lacken på bilden: Isadora 653 "Mellow Yellow", Topshop 201 "Milkshake", Isadora 763 "Cloud", Trind CC148 "Pastel Purple", Isadora 729 "Marzipan"
 

Topshop's nagellack 201 "Milkshake" damp bara ner i väskan när tjejerna drog med mig ner till second hand-affären som ligger precis vid Topshop. Är ju inte så mycket för second hand... hah.
Hade länge letat efter ett rosa lack som inte var transparat alls, och detta täckte med bara ett lager (på bilden har jag bara målat ett lager). Skaftet var lite kort men preciis så långt som behövs. Lagom tjock borste. Väldigt söt flaska också, tror det var mest därför jag köpte det! 
 

Kommentarer
Postat av: Dzana

Du får skaffa en nagelkategori nu! <3

2013-03-18 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0