Nagellacksborttagning från Trind

Jag har testat en hel del nagellacksborttagningar från flera olika märken. Oftast budgetmärken som Depend och Gripen, och därför bestämde jag mig för att köpa en lite dyrare borttagning den här gången!
Det blev den här från Trind. Den är extra mild och har gjort undervärk med mina nagelband! Förr sprack dom och var riktigt torra hela tiden, men nu är de problemen helt bortblåsta och har vart sedan jag började använda denna! Något annat riktigt bra är att den typiska borttagningsdoften förvandlas till en mjuk vaniljdoft när den kommer i kontakt med huden!
Det enda negativa är att öppningen till flaskan är väldigt stor så det är svårt att kontrollera hur mycket som kommer ut. Annars är den väldigt dryg och en bomullstuss räcker ofta till en hel hand!
 
Kostar 79 kr på t.ex. Grand Parfymeri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0