Utsmetade leopardmönster

Köpte en nailartpensel från Isadora i veckan. Så idag testade jag för första gången någonsin att göra nailart!
Tog något så simpelt som leopardmönster. Men man får ju börja med något lätt!
Såhär blev det:
Och ja, jag stör mig som in i helvete på att det svarta är utsmetat. Började smeta ut det på tummen med matt topplack, och det blev riktigt coolt:
Så jag tänke att jag kunde smeta ut det på alla andra med. Tyvärr svek Isadoras matta topplack mig igen, då bara en av naglarna blev matt. Nämligen tummen, som jag började med. Så nu är alla andra också utsmetade och det ser bara dumt ut på dom.
 
Är det någon som har några tankar om varför de matta topplacket bara funkar på en nagel hela tiden!? Olika naglar varje gång också. Så himla irriterande!

Kommentarer
Postat av: amanda

Guud vad coolt! Trodde det var mallar först som du klistrat på typ. Men det är väl för att det matta typ "löser" upp det glansiga lite så det får med sig det på borsten så det fuckar upp hela strukturen?

Svar: Nej jag bara orkade inte vänta på att det skulle torka de e df de smetades ut.. men tyckte det blev coolt sedan när det blev matt. Så blev det bara matt på en av naglarna!?!? Så himla irriterande :(
Anneli Törnroos

2013-01-14 @ 21:55:11
URL: http://fredmans.devote.se
Postat av: Jennifer

Jag har samma problem och jag har använt både Isa Dora och Essie :/

2013-04-16 @ 13:58:46
URL: http://gronhandduk.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0