Nybörjaren inom rouge

Jag har aldrig varit en sån som sminkat mig speciellt mycket, trotts att jag älskar smink. Jag har liksom concealer där det behövs och när jag känner mig extra ful tar jag foundation i T-zonen. Inte mer än så. Förutom ögonmaken då, men det är en annan historia!
 
Därför är att köpa rouge något heelt nytt för mig. Ville verkligen inte ha någon skrikig färg, så jag köpte den ljusaste som fanns på TiKeis hemsida. Och eehh.. den syns knappt. Minimalt i så fall. Så nästa gång jag beställer ska jag ta med en mörkare nyans och blanda ut med den ultraljusa jag har nu.
Penseln är dock helt perfekt! Mjuk i lagom storlek. Inte så jättekompakt, vilket jag tycker var positivt när det gällde rouge. Dessutom är den gjord av syntet, så man kan tvätta den med tvål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0