Mother of pearls och Silver sky

Dessa två lack har kommit de senaste. Kunde inte bestämma mig för vilket jag ville ha på så tog och kombinerade dom, haha, kanske inte så jättesnyggt. Det blå är Isadoras Silver sky och är endast ett lager. De vita är OPIs Alpine snow och Isadoras Mother of pearls över.

Som sagt var jag inte så himla glad i kombinationen så tog väll en dag innan jag tog tag i det..

Farmors kommentar till dessa var "Dom tyckte jag var fula", haha! Håller med till viss del!

(Tycker inte bilderna visar så tydligt hur Mother of pearls ser ut så zoomade in på en nagel... ursäktar förskräckliga nagelband men är så himla torr. Går inte att göra något åt det!
Lacket skimmrar i alla fall i rosa, mer i verkligheten än på bilden.)



Kommentarer
Postat av: edith

mother of pearls är skitsnygg <3

2013-02-18 @ 17:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0