Nu ska ögonbrynen växa ut!

Dessa pinnsmala små figurer till ögonbryn som jag fick för mig att skaffa för sisådär tre år sedan har förstört allt.
Ångrade mig snabbt och lät dom växa ut, vilket resulterade i ännu mer katastrof några månader......
 
Dom har aldrig gått tillbaka till sin fulla längd (som ni ser har jag kapat av dom ...!?) eller tjockhet efter det. Får måla ut dom varje morgon nu för tiden och det är sjuukt jobbigt. Det blir aldrig bra heler.
Så, nu har jag gått och spontanskaffat ricinolja. Till och med kallressad ricinolja som enligt kassörskan är speciellt bra för ögonbrynen. Här ska det blir buskar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gav det någon resultat?

Svar: Gav upp efter någon vecka då det bara var extremt kladdigt. Dock: ska tydligen vara rent skadligt med ricinolja. Men har det i hårbotten 1 gång/vecka nu tillsammans med kokosolja och märker bara positiva effekter.
Anneli Törnroos

2015-03-04 @ 08:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0