Fem saker ni kanske inte vet?

  • Jag sover 1-2 timmar efter skolan varje dag (sålänge jag inte gör något speciellt).
  • Jag säger alltid att jag tränar tre gånger i veckan, men egentligen är det nästan aldrig mer än två, för jag hinner aldrig på helgen. Är sjukt spontan på helgen, men aldrig på vardagar..
  • Jag vill inte ha ett förhållande. Jag älskar att jag har någon utan att jag egentligen har någon.
  • Jag har två tjej-kusiner, och våra namn börjar alla An: Anna, Anneli och Angelica.
  • Min högsta dröm har varit att vinna 1,5 miljard i flera månderna nu, och jag både dagdrömmer och nattdrömmer om det varje dag (och natt..).
Asgoda grejer som jag åt i värmland.
 
Nu ska jag sova, för imon ska jag skriva nationella i svenska från 08:15 till 14:30. Kommer ha det så himla kul, längtar! Puss kram godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0