Plugg och svett

Idag har jag varit aktiv må ni tro! Efter skolan jobbade jag, sen gick jag till gymmet. Sen somnade jag tre timmar (men det behöver vi ju inte räkna med......). Sedan jag vaknade har jag finjusterat mitt arbete i Grafisk kommunikation samt gjort en jättestor och viktig del i mitt projektarbete, samt bokat ett snack med min handledare! Nu är det 10 kapitell i engelskboken som gäller innan jag kan chilla lite.
 
Men mh på tal om gymmet: tänkte ta benmaskinen, men den var upptagen så satte mig och cykla så länge.
När människan som vart på masiknen går av... ser jag... att han är helt genomblöt av svett på ryggen!!! Och han torkade inte ens av efter sig!! Tänk hur många sådana det måste vara som använder maskinerna varje dag egentligen. Så jävla äckligt. Euw.
 
Oxfilé till mitt projektarbete (som e en kokbok om någon inte visste), omnomnomn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0