Nu ska det bli helt och fint!

Mina naglar har blivit jättetorra och mycket ömtåligare sedan jag blev nagellacksfantast. Man sliter ju jättemycket på dom när man tar bort lacket minst 2 gånger i veckan liksom, hehe. Så har gått och skaffat mig detta. Det är tyskt så förstår inga reviews på det alls, men det ska vara en av de bästa produkterna för att få starka naglar! Så ni ska få se resultat vid nyår någongång. Och tills dess får jag inte använda några andra nagellack, ångest. Fast fuskade redan idag och testade mitt nya vita från OPI. Hehe. Såhär såg det ut, för övrigt:
 
Som ni ser har jag även klippt av en hel del på längden då det ingår i Micro Cell 2000-kuren. Haha hoppas verkligen det här funkar nu! Himla taggad i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0