Mirakellacket

 
Kan ni se vilken skillnad!? Nej jag har inget lack på naglarna!! Helt galet! Dessutom har dom inte skivat sig (vilket de brukar göra) och dom är riktigt hårda! Är helt galet nöjd som ni säkert förstår - jag har äntligen fått tillbaka mina stenhårda långa naglar! Har inte haft såhär långa naglar på flera månader, förr var dom alltid skylånga. Målet är att få dom så igen. Inget mer borttagande av nagellack tre gånger i veckan utan att vårda dom imellan här inte!
 
Så - köp Micro Cell 200. Det funkar fantastiskt bra. Jag har följt instruktionerna punkt till pricka i 2,5 veckor. Ska hålla på till nyår men då ska det på någon fin färg för att fira in det nya året.
Ha det bra!
 
(ignorera mina eksem, dom är omöjliga att få bort..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0