Instagram

Älskar funktinen att man kan lägga in bilder direkt från sin instragram nu. Tänkte vi kunde kolla lite på mina instagrambilder!
Smögen i somras. Vi åkte en långtur med båten, mitt i resan tog oljan i motorn slut. Vi försökte hitta en öppen tapp (därför vi åkte till Smögen). Dock finns det ingen tapp i Smögen tydligen, så vi fick åka vidare till Hamburgsund i sisådär 10 knop, haha. Kul!
 
Fina ben jag hade i sommras. Har alltid så himla mycket blåmärken, har fem just nu. Ingen aning var jag får dom ifrån!
 
Hittade catwang några år försent och lekte med de. Här är från en fest i somras, har nog aldrig varit så full någonsin. Stryk nog, jag HAR aldrig varit så full någonsin.
 
När jag var på intensivkurs i Värmland åt jag lunch på Sibylla. Där pratade dom riktigt gorv värmländska och ajg förstod ingenting, men jag fick lökringar gratis i alla fall! Himla trevligt i små byar :)
 
Här är min pizza från förra veckan. Hade varit så himla sugen på pizza i flera veckor så när jag väl åt en var der rena himlariket. Gudars!!
 
Och så har jag köpt lösglitter från MUS. Ska ha det på nyår och sen ska jag köpa en vitt/ljust som jag ska ha till studenten. Waah fatta att jag bara har en termin kvar på gymnasiet...!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0